Kupongregn

Jag handlar en hel del på en känd träningskedja. Jag är helt ärlig och säger att jag gillar dem, jag har handlat massor av träningskläder, skor och träningsprylar där. Tyvärr för dem (!) så har deras datasystem fått spader och börjat skicka ut rabattkuponger till mig. På varje rabattkupong står det "du har varit medlem hos oss länge och inte registrerat ditt medlemskort..." alternativt "du har precis blivit medlem" (jag handlar där X antal gånger varje år och har varit medlem i säkert tio år) och så får jag en rabattkupong på 20% på ett köp. Asbra. I dag fick jag den där kupongen för säkert fjärde gången på mindre än ett år. Sist så funkade inte kupongen i kassan utan kassasystemet sade att "kupongen redan var använd". Tjejen i kassan förstod ingenting och jag låtsades som om det regnade. En vacker dag så kommer mitt kupongmissbruk att avslöjas men tills dess så shoppar jag som en galning. Och asbilligt också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback