Jag är ett geni

Ok, så här är det. Jag flyttade till min nuvarande lägenhet i september 2005. När jag flyttade in tänkte jag att det var väl själva fan att inte kylskåpet har en lampa som fungerar, men vem orkar bry sig egentligen? Tiden gick och jag irriterade mig varje gång jag öppnade kylskåpet men utgick ifrån att alla kylskåp har väl inte ens lampor? Det spelar väl ingen roll? För några månader sedan orkade jag bry mig tillräckligt mycket för att titta mig omkring i kylskåpet (obs: det här betyder INTE att jag inte har städat mitt kylskåp sedan jag flyttade in för det har jag. Bara inte så noggrant. Eller, jag menar...inte med öppna ögon. Eller...inte så medvetet. Eller...äsch, skit samma). Då hittar jag en lampa. Ok, tänker jag. Kylskåpet har en lampjäkel. Det är bra. Den skall jag byta. Någon dag. I helgen brydde jag mig tillräckligt mycket för att faktiskt börja skruva i lampan för att kunna ta ut den och se vilken sorts lampa det var. Då inser jag att lampan inte är fastskruvad. Jag skruvar i lampan och den lyser hur bra som helst. Resultat: efter 2,5 år av irritation har jag en fungerande kylskåpslampa. Och mitt liv har tagit ännu ett litet steg i rätt riktning, dvs mot att bli lätt och okomplicerat. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ha ha ha ha! Ja vad ska man säga :D
Gick det bra med hunden?? Hörde en liten fågel kvittra om det...
Roligt att vara hundvakt. Här är det lite tomt. Hur det nu kan bli tomt i en övermöblerad 37 kvm lgh?
Kram

2008-04-07 @ 23:13:09
Postat av: Tindrah

Det här räknas definitivt som ett framsteg inom HC! :D

2008-04-08 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback