Kat(t)astrof

I dag var jag och några kollegor iväg på affärsresa (låter flådigare än vad det var men jag kommer inte på något bättre ord just nu). Dagen bestod av några möten, lunch och en tripp till IKEA (har man gångavstånd till detta underbara varuhus så bara måste man köpa något. Jag skiter i vad, bara NÅGOT). På IKEA inhandlades värmeljus och...påsförslutare. Värmeljus är ok, de här luktade gott och jag gillar att elda saker. Påsförslutare är mindre ok. Påsförslutare??? Vad tänkte jag på? När förvandlades jag till en gammal tant som inhandlar påsförslutare på IKEA? Vad är nästa steg? Virkning? Knyppling? Pensionssparande? Arbete i trädgården (Nåja, i mitt fall skulle det väl bli arbete i soprummet på den asfalterade innergården...men iallafall)? Herregud jag tror jag måste sno godis från nåt småbarn för att upprätta balansen igen.

111544-19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback