Oh, plastanka

Jag har fått min semester beviljad, precis när jag ville ha den. Det vill säga att det blir Hultsfred i år igen. Sist jag var där svor jag på att jag aldrig skulle återvända till det där stinkande området igen, men så bra gick det med det löftet...när ett av världens bästa rockband (Linkin Park...vilka annars) kommer så får man ju helt enkelt offra sig. Dessutom är Hultsfredsfestivalen (när man väl vant sig vid lukten) ett otroligt skönt ställe att befinna sig på. Man vandrar omkring i en egen värld som är full av (smuts) rockmusik, öl och mer eller mindre (illaluktande) knäppa människor. Under några dagar kan man driva omkring och göra precis vad man vill och det finns ingen som bryr sig det minsta. man äter när man blir hungrig, sover när man blir trött (nåja...sova och sova...det är det man gör på bussen hem), pratar med en massa roliga människor, dricker öl och lyssnar på mer eller mindre kända artister. Man kan göra precis vad man känner för, kan slänga mobiltelefonen åt he-e och behöver inte ta ansvar för någonting mer än sig själv och det är någonting som för tillfället passar mig alldeles utmärkt.

På jobbet idag diskuterade förresten jag och kollegorna vad vi skulle välja att heta om vi kunde välja vilket namn som helst. Resultatet blev Superwoman, Robocop och Ulf. Nedan har "Ulf" återigen härjat med den stackars plastankan. Jag är överlycklig över att ha lyckats sprida mina rastlöst mordiska tendenser till bordsgrannarna. Observera blodet som rinner från pannan. Alright.


111544-18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback