Sjukling

Har varit irriterande mycket sjuk de senaste dagarna. Har varit på jobbet men haft ont i halsen och hes så att jag mest låtit som en whiskeypimplande pensionär som spenderat X antal timmar på rockkonsert. De jag pratat med i telefon har inte hört att det varit jag och inte heller vad jag har sagt. Blä. Nu är jag ändå betydligt bättre, bara lite snuvig...i morgon skall jag få massage :-) Helst skall man väl inte gå på massage om man inte är helt frisk men jag är ju nästan frisk...det räknas väl? Har inte kunnat träna sedan i måndags vilket har gjort underverk för mitt humör...inte. Jag blir galen om jag inte får röra på mig. Å andra sidan skall jag tydligen vara hundvakt i helgen så då blir det väl åtminstone en och annan promenad :-) Hela två dagars ledighet att spendera som man vill...underbart. Önskar bara att jag hade en "avknapp" för att jobbtänk som snurrar runt i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback