Fuck it

I morgon är det dags att bege sig hemåt för att fira jul. När jag bokade tågbiljetten tyckte jag att det verkade som en bra idé att ta ett tåg som avgick 06.33. Dels för att det var den billigaste biljetten (ja, ja jag är en riktig snåljävel), dels för att det ju är "lika bra att komma upp direkt på morgonen" och dels för att "jag ju då kan utnyttja hela dagen eftersom jag kommer hem redan vid elvatiden".Jag har ingen förklaring till att jag tänkte på det sättet. Jag kan fan inte ens skylla på att jag var full. Tåget går 06.33. Det innebär att jag måste gå hemifrån ca 06.00. Det innebär att jag måste gå upp ur sängen ca 05.00. Det innebär att eftersom min kropp dör av chock om den inte får snooza på morgonen så måste jag sätta väckarklockan på 04.30. Då har jag ändå dragit ned på snoozandet från min vanliga rutin på en timme till endast en halvtimme. Min väckarklocka kommer därför att ringa 04.30 i morgon bitti. Fy faaan. Jag kommer att dö. Jag menar allvar. Jag kommer att dö. Med tanke på att jag måste upp tidigt som ett as så borde jag gå och lägga mig rätt skapligt. Planen är att försöka komma i säng relativt snart, först måste jag bara packa väskan, diska och städa undan. Men vad gör jag? Sitter framför datorn och glor på tv. Samtidigt. Mycket nödvändigt. Jag skall snart gå ut i köket och fixa. Men först skall jag nog bara surfa lite. Eller något. Fy faaan jag kommer att dö i morgon. Dö. F-ö-r-b-a-n-n-e-l-s-e.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Haha, jaa du.. jag tänkte mig att med bil blir det bättre, då bestämmer jag mina egna tider. Ja, utom den här gången då, då jag MÅSTE komma hem tidigt. Så. Jag ställer väl min kl runt 5.30 imorrn o tyckte DET var tidigt. Ska tänka på dig då... hehe

God Jul!

2008-12-22 @ 23:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback