Julklappar del II

Poängen med mitt förra inlägg (som jag glömde bort under tiden jag skrev...när man är trött skall man inte ägna sig åt saker som kräver tankeverksamhet) är att julklappar is the shit. Det finns en del personer som hävdar att de är "för gamla för att få julklappar" och att "det bara är för barn". Snicksnack. Vilket dravel. Julklappar är det bästa som finns. Helst skall man gå och pilla på juklapparna flera timmar innan öppningen så man kan hinna fundera på vad de innehåller (fast man kan inte göra det så någon annan vuxen person ser det för det är Pinsamt). Juklappsöppningen är ju hela julens höjdpunkt. Eller maten. Eller julklapparna. Eller maten. Eller bägge. Hm. Hur som helst, är det någon som säger att de inte gillar att få julklappar så ljuger de. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: A

Jag lyckades bli mätt under kvällen, trots inställd middag...vi får helt enkelt göra ett nytt försök och satsa dubbelt upp då istället :-)

(den 14 december 2008 22:08)



Skönt att höra! Själv låg jag i soffan under en filt och tyckte synd om mig själv hela kvällen. Saknade goda drinkar och ditt sällskap! Jädrar vad vi ska ta igen det nästa gång! :)



håller f.ö. med dig helt och hållet om klapparna, man kan aldrig få för många.

Postat av: Kagu

Helt rätt! Julklappar är ja jag vågar nästan säga årets höjdpunkt!

2008-12-17 @ 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback