Middag

Gårdagens sammankomst var som vanligt ytterst trevlig...enorma mängder mat och dricka har resulterat att jag snart ett dygn senare fortfarande är så mätt att jag håller på att smälla av. Under kvällen insåg vi att var tvungna att ha vispgrädde vilket visade sig vara en vara som var hett eftertraktad i innerstaden...fanns inte ett paket så långt ögat nådde (eller rättare sagt...inom så långt avstånd som vi orkade gå ) så till slut ringde jag och såg till att de fick lägga undan ett paket (det sista!!!) på statoilmacken...bra service :-) Viktigt under kvällen är ju för övrigt förstås även musiken...soundtracket var följande:

The Soundtrack of Our Lives - Behind the Music
Michael Jackson - Number Ones
The Rolling Stones - Exile on Main St
Garbage - Beautiful Garbage
Rihanna - Good Girl Gone Bad
Richard Lindgren - A Man You Can Hate
Jamiroquai - The Return of The Space Cowboy

Har för övrigt precis varit iväg och fått massage...har slutat gå på "vanliga" massageställen och helt gått över till thaimassage. Det är hårdhänt och helt otroligt skönt, men det övergår mitt förstånd hur thailändskor som väger max 45 kilo kan ta i så sabla mycket. Killen i receptionen tyckte efteråt att jag "tydligen inte var så känslig" eftersom jag hade varit knäpptyst och han "hade hört vuxna män gråta" av behandlingen som jag just hade fått. Jag vet. Jag är en riktig hårding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback