Alla dessa val...

Jag stod inför ett svårt val idag. Valet skapade ångest, handdarrningar, någon svettdroppe och t o m lite illamående. Tänk om jag skulle välja fel? Jag stod framför godisautomaten med min tia och höll på att bryta ihop av pressen. Till slut fick jag hjälp av några kollegor att bena upp valmöjligheterna. Antingen Snickers, Brejk eller en kokosboll. Vi var ganska snabbt eniga om att kokosbollen var liten och för kletig att äta så den ratades. Snickers är jäkligt god och jag gillar chokladbitar med en massa krafs i. Å andra sidan var Snickersbiten i minsta laget och dessutom utgör den ett väldigt konventionellt val. Brejk är kanske inte lika god som Snickers men den innehöll två bitar (mer för pengarna) och utgör ändå en mycket bra och stabil valmöjlighet. Den är dessutom inte lika välkänd som Snickers och utgör därför ett något mer rebelliskt val. Jag valde Brejk. Jag är en rebell. Yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback