Att Hantera En Sladd

På TV lyckas folk på gym alltid se så vansinnigt obesvärade ut när de springer med mp3-spelaren i högsta hugg. Allt är oerhört okomplicerat, inget krångel alls. Hur fasen går det till? Hur jag än gör så lyckas jag trassla in mig i sladden. Den fastnar i maskinerna, i kläderna, mellan fingrarna, bakom axeln...det slutar med att jag ser ut som en kalv på rodeo, ni vet i slutet där stackarn ligger still på marken och alla benen är ihopsurrade i en prydlig bunt utan att offret ens har hunnit fatta vad som hände. Det känns som om alla andra gymbesökare i hela världen har kommit på knepet utom jag. Jag har aldrig sett någon annan trassla in sig i sladden till den milda grad som jag brukar göra. Kan någon ge mig ett tips? Snälla?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Såna tips behöver jag med... virar den runt handen (oftast så hårt att jag drar ur lurarna eller så löst så den fastnar nån annanstans). Det är anledningen till att jag inte springer så ofta..... haha

2008-07-05 @ 17:34:37
Postat av: Kagu

Köp en sån där grej som man har runt armen. Man ser ut som en tönt men ett hett tips är att dra på en munkjacka eller vad man nu vill ha över :) Jag hade min runt halsen ett tag och det slutade med att jag va helt blå på bröstet av blå märken. När man springer så stutsar den ju heeela tiden. det gör ganska ont så kör på en sån man har runt armen :D

2008-07-07 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback