Perfekt läge

Jag hade bestämt mig för att åka hem efter jobbet men blev hastigt och lustigt inringd på after work ca 21.05. Tur det för det var mycket trevligt, försöker bara hålla mig vaken en stund nu för att nyktra till eftersom målet är att vara på gymmet senast 08.30 imorgon bitti. Får se hur det går. Just nu känns det myyyycket tveksamt . Just nu känns för övrigt allting lite märkligt. Jag jobbar med människor som är otroligt trevliga och roliga och gör det jag allra helst vill göra. Det är som att få betalt för att utföra sin hobby och dessutom umgås med sina bästa vänner medan man gör det. Helt sjukt. Allting är just nu helt perfekt. Nej det är inte helt sant. Det är någonting som saknas. Kolaglass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback