After Work

Beträffande noteringen för någon dag sedan så verkar det inte finnas någon långtgående plan för att bli av med mig (tack för det) utan det verkar som om jag åtminstone åstadkommit någonting bra. Verkar som om jag blir kvar ett tag till. Har ett litet mellanläge nu, har förut haft massor att göra på jobbet och jag kommer framöver ha massor att göra men just nu är det ganska lugnt. Det är skönt på ett sätt men ger mig samtidigt dåligt samvete eftersom det känns konstigt att inte vara överhopad av jobb. Har X antal övertidstimmar att ta ut men får ändå dåligt samvete om jag inte jobbar en hel dag. Nåja, det lär ju förändras.

Efter jobbet idag var det iallafall dags för after work, var alldeles för länge sedan. Efter avslutad after work trodde jag att jag hade relativt bra koll på läget. Gick rakt fram och skickade sms samtidigt. Tittade upp och insåg plötsligt att jag inte alls gick rakt fram utan i 90 graders vinkel åt vänster (skulle kunna skriva västerut men jag har världens sämsta väderstreckskoll, skulle lika gärna kunnat vara österut. Eller söderut. Eller uppåt. Nedåt?). Som tur var gick jag inte in i någonting och kom dessutom fram till tåget i tid. Jippeee.

Här har vi iallafall samlat after workens alla höjdpunkter. Öl. Godis. Halstabletter. Och kattmat.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej världens bästa Katta!

Hur mås det idag? ..själv bliv det juh utgång till Platens efter vår mysiga afterwork...har inte sovit många timmar inatt..så det var ganska jobbigt när klockan ringde kl.7 imorse...men vad gör man inte för lite öl & dans;) Grymt trevlig kväll igår! o jag tror vi alla behövde den:) Bilden säger juh allt!! Puss o kram

2008-06-26 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback