Dagens diet

I går hamnade vi av någon anledning på Rix fm-festivalen. Trevligt nog fanns det öl :-) Otrevligt nog fanns det även dålig musik. Man kan väl säga att uppträdandena dominerades av något slags schlagertema (hu) i playbackversion. Intressantast var nog ändå när en av artisterna inte insåg det utan lyckades prata i munnen på sig själv, dvs bandet med hennes förinspelade röst gick för fullt samtidigt som hon skulle heja på puliken. Suck. Är det bara jag som stör mig på sådant? Å andra sidan, hur kräsna musikkonsumenter är de som går på den festivalen. Men ändå. Herreguuuuud.

I dag var det jättevarmt, vilket gjorde att vi var tvungna att göra det enda rätta. Åka till Söderköping och äta glass. Jag lyckades beställa in ett glassmonster som nästan lyckades ta kål på mig. Jag gjorde mitt bästa för att ta kål på det men lyckades inte riktigt. Jägarns. Jag skall hur som helst aldrig någonsin äta glass igen. Aldrig.
111544-28

Efter att ha vältrat i sig glass i en mängd som motsvarar veckoransonen mat för ett mindre u-land så var man inte vansinnigt hungrig senare på dagen. Lyckades dock ändå snitsigt svänga ihop en riktigt  nyttig måltid. Jag är inte överförtjust i att laga mat men ibland känner jag mig faktiskt riktigt kockaktig. Släng ett öga på den här bilden. Voilá :-) 

111544-29

Kommentarer
Postat av: Anna

GRYMT impad!! Själv gick jag hem och gjorde lasange...

2008-06-02 @ 21:02:54
Postat av: Johan

Åt du hela den glassen?? Respekt!

2008-06-03 @ 22:00:14
Postat av: Katta

Jag försökte, men lyckades faktiskt inte få i mig hela glassen...det var som att försöka vinna över ett UFO, man har ingen aning om vilka krafter som gömmer sig därinne...

2008-06-03 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback