Till dig...

...som snittade upp min väska och snodde min plånbok med visakort, körkort, bussbiljett och kontanter. Bland annat. Må det för alltid finnas glassplitter under dina nakna fötter. Må du drabbas av ständigt soleksem. Må du i mataffären för alltid hamna i kö bakom gamla och stela tanter med för små plånböcker och alldeles för många mynt. Må du varje natt bli biten av mygg och bromsar. Må älgflugor invadera ditt hem. Må dina gardinstänger för alltid innehålla gamla och illaluktande räkskal som inte går att få bort. Må dina barn för evigt skrika i en nivå över 130 dB. Må ditt hem drabbas av jordbävningar och översvämningar. Må du ständigt drabbas av arm- och handsvett. Må du gå in i saker och för evigt drabbas av ömmande blåmärken. Må ditt hem drabbas av illaluktande mögel. Men framför allt hoppas jag att du hade roligt för mina pengar, din jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback