Älska gratisprylar

Jag älskar allt som är gratis. Jag skiter i vad det är. Fula t-shirts (uttalas tä-schört för övrigt, för alla er som inte är från dalsland), pennor, nyckelringar, you name it. Allt kan användas. Även om jag aldrig i livet kommer att använda den där skitfula gratiströjan så tar jag lätt ett gratisex om det erbjuds. Nu har jag fått hem ett erbjudande om en gratisprenumeration på en morgontidning i fyra veckor. Tidningen är jättestor, otymplig och jag hinner aldrig läsa den. Jag brukar äta frukost på stående fot och kan pliktskyldigt bläddra igenom tidningen på två minuter för att jag skall känna att jag åtminstone har gjort någonting innan jag slänger eländet i pappersinsamlingen (tänk på miljön). Dessutom brukar jag irritera ihjäl mig på att tidningen är så enorm att den fyller min pappersinsamling på några dagar. Tidningen är alltså stor, otymplig, i vägen och jag hinner aldrig läsa den. Kommer jag att ta gratisprenumerationen i fyra veckor? Lätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 23:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback