Fler skivor...

Efter att otåligt ha gått och väntat på dem så kom äntligen mina hett efterlängtade skivor i postlådan...det är som att få en julklapp...som man har köpt till sig själv. Ingen risk för att bli besviken alltså :-)

AC/DC - Back in Black
Deep Purple - Platinum Collection
Takida - Bury the Lies
Rolling Stones - Live Licks
Madonna - Hard Candy
Nine Inch Nails - Downward Spiral
Dinosaur Jr - Beyond
Nine Inch Nails - Things Falling Apart

111544-24

Valborg avlöpte annars lugnt för min del, inte så entusiastisk inför idén att gå och titta på nån brasa (även om jag är ett stort fan av att elda saker). Sist vi bestämde oss för att göra det så gjorde det inte nåt större intryck (Okänd gubbe pratar, men man hör inte om vad. Barn springer omkring och skriker. Kör sjunger, men man hör inte om vad. Barn springer omkring och skriker. Någon sätter eld på kvistar. Barn springer omkring och skriker.). Tog istället en tur till gymmet och efter diverse turer mer eller mindre kraschade jag i soffan och tog sedan igen sömnbehov för ca 1,5 vecka. Fantasilöst men välbehövligt. Nu kanske jag till och med är kontaktbar efter 17.00 i morgon. Då skall jag hitta min badboll. Tillbringade en stor del av onsdagen med att springa och leta efter badbollen eftersom onda människor betsämde sig för att sno den. När jag sedan letade efter badbollen snodde någon min stol och lät den åka några turer i hissen...inte konstigt att man ibland är utmattad när man kommer hem...:-) 

Kommentarer
Postat av: Cliff Richards

Ahh, du har ju köpt plattan numero uno, Back in black!! Kan inte bli bättre, som nån recensent skrev: If you don't own Back In Black, you're wrong. If you don't like Back In Black, you're a fucking idiot. That should be the end of my review, but I suppose I could go on.... :)

2008-05-02 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback