Tuggummi

I dag var jag med om en mycket obehaglig upplevelse. Jag tuggar i mig en del tuggummi, men det måste vara rätt märke på det. Det är ett ganska välkänt märke (Stimorol) och det måste vara fruktsmak. Jag gillar inte mint, det känns som om man sitter och tuggar på en bit tandkräm. Det finns ett annat tuggummimärke som jag inte gillar (Extra) eftersom det smakar konstigt och eftersom bitarna är så små att jag alltid sitter och oroar mig för att jag skall svälja dem. Iallafall. I dag på jobbet tog jag sista tuggummit i min påse och ve och fasa. Någon hade bytt ut mitt fruktstimorol mot ett mintextra. USCH. Tänk er fasan när man tuggar till och upptäcker att allting är fel. Känslan, konsistensen, smaken. Uack. Ryser fortfarande bara jag tänker på det. Jag försökte givetvis ta reda på vem syndaren var men har inte lyckats. Eller rättare sagt, jag har identifierat min bordsgranne som en av syndabockarna, men tydligen (enligt honom) skall det finnas en missdådare till. Vänta bara. Jag skall ta reda på vem det var och sedan skall jag hämnas. På dem bägge. När de minst anar det. Moahaha.

Kommentarer
Postat av: Tindrah

Åh! Hämnd! :) Kan snälla, rara, söta du berätta i bloggen om hämnden, jag vill höra! :) För självklart skall sådana missdådare få sitt straff! :D

2008-05-27 @ 18:43:08
Postat av: Tindrah

Nu kom jag på en lämplig hämnd! Byt ut kaffet de dricker mot koffeinfritt i några veckor (utan att säga nåt). Sen när alla har blivit avvanda slår du till och byter tillbaks till koffeinstinnt vanligt kaffe precis innan de ska ha ett viktigt möte! :D

2008-05-27 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback