Honolulu

Nu ar jag i Honolulu och bor precis vid Waikiki Beach, kanns valdigt lyxigt :) Honolulu ar (tydligen) en ratt stor stad och affarerna utgors av Prada och Gucci...typ. Kanner mig som svettiga Lantberta som precis kommit till stan och forsoker passa in, det gar ganska bra. Tror jag. Ingen som har stannat for att peka pa mig och skratta iallafall och det ar ju positivt. Vagar knappt ga in i nan affar for da kommer val expiditerna att jaga ut mig for att jag skrammer bort deras riktiga kunder... Beachen ar iallafall helt ok, fint vader och en massa folk men inte utan att man kan hitta en egen plats (och gor jag inte det sa staller jag mig och tittar ondskefullt pa dem tills jag skrammer bort dem). Skall nog roa mig med att aka upp till hotellrummet pa elfte vaningen och se om jag kan kasta en toalettrulle eller nat i huvudet pa nagon. Rummet ligger dock mot en innergard sa det gar inte forbi sa mycket folk, tyvarr. Jaklar.

Kommentarer
Postat av: A

tack världens bästaste och snällaste för blommorna! du är ju inte klok som tänker på mig och skickar blommor till mig ända där bortifrån! TACK!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback