Hotell

Jag har insett hur sabla skont det ar att bo pa hotell nar man ar ute och reser. I borjan nar jag gav mig ut bodde jag pa vandrarhem eftersom det var sa sabla billigt, men nu har jag insett tjusningen med att slippa dela rum med en massa konstiga manniskor som jag inte kanner...kalla mig dryg, men vad tusan...
Fordelarna med vandrarhem ar att:
- de ar billiga
- man traffar folk som man kan gora roliga saker med
- man far tips pa bra saker att gora

Nackdelarna ar:
- de konstiga manniskorna man bor med snarkar/vasnas/luktar konstigt/draller saker omkring sig/snor andras saker
- folk kommer indrosande mitt i natten och vasnas alternativt tander ljuset i taket

Nackdelen med att bo pa hotell ar att det ar dyrare men vad fasen, har man semester sa har man. Dessutom far man eget badrum, eget sovrum, nagon kommer och stadar at en och man far (ofta) en egen balkong! Jag alskar balkonger, det ar nagot av det basta som finns. Och nagon viker mitt toapapper! Och tvattar mina handdukar! Och baddar min sang! 

Gode gud, nu ar det kort for mig. Jag bor pa hotell och vaknar tidigt pa margonen. Jag ar gammal. Jag kan lika garna dra tacket over huvudet och do. Men inte forran senare, i morgon skall jag ut och snorkla med delfiner :D

Kommentarer
Postat av: A

det handlar inte om att bli gammal - det handlar om att njuta av det goda i livet! :)



...hävdar jag bestämt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback