Hysteriskt

Upptagen dag i dag. Lyckades strula till det med transporten till stallet dar jag skulle rida (forstas, annars skulle det ju inte vara jag) men det loste sig. Rakade pa en tjej fran Osterrike som bor i New York sa vi beslutade oss for att underhalla varandra...forst akte jag med henne pa en tur i en u-bat (jag vet, helt hysteriskt...men har kan man verkligen boka turer for att gora precis allting) och om en stund skall vi pa teater. Vi hade lyckats boka samma testare men olika dagar sa da bokade jag om min biljett. Sen skall jag nog hanga med henne upp pa hennes hotelltak dar man kunde titta pa stjarnor genom nan kikare. Och imorgon kommer hennes kompis hit sa da skall vi nog ut o kaka eller nat. Sen sticker jag till Oahu den 13:e. Man maste visst ha sett Honolulu nar man val har varit i Hawaii, antar jag. Far val se hur mycket min nasa tal innan den branns sonder och trillar av. Men vad offrar man inte for att hinna med sa mycket som mojligt pa sa kort tid som mojligt :)

Kommentarer
Postat av: A

ja, lite svinn får man räkna med... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback