I like semester

Nu ar jag pa Hawaii. Det ar saaa trakigt. Eller inte. Fy fan vad skont med semester, det ar helt galet. Efter att ha tillbringat ungefar ett dygn i diverse flygplan och stallt om klockan tre ganger till olika tidszoner sa var dygnsrytmen helt forvirrad. Forsokte sova sa mycket som mojligt for att fa tiden att ga, nar jag var vaken satt jag mest och svor over den idiotiska manniska som tyckte att ett utrymme pa uppskattningsvis 0,5 kvadratmeter ar fullt tillrackligt med utrymme for en vuxen manniska pa ett flygplan. Trodde pa fullt allvar att bade nacke och rygg skulle ga av till slut, men det visade sig att jag klarade den parsen ocksa...:) Har sa har langt mest agnat mig at att sova och ata frukost (saga vad man vill om amerikanarna men det ar ingen viktvaktarmat de kor med har direkt), nu skall jag forsoka planera mina aktiviteter framover. Tror jag skall satta mig under en palm nagonstans i den 25-gradiga (minst) varmen, ar det stralande solsken sa ar det. Och ja, jag anvander solskydd :)

Kommentarer
Postat av: Heko

Hehe trvligt att höra att du har de så roligt och trivs =P

Försök att slappna av och njut =D

Postat av: Nissa

Men du .. det låter tråkigt !! :o) Och jag vill oxå ha lite tråkigt.. Ha det!!

2008-11-05 @ 21:13:39
Postat av: Evelina

GLASSA GLASSA GLASSA!!! :o)

puss å kram

2008-11-05 @ 22:36:36
URL: http://thefarside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback