OMG WTF

Nuuu skall jag snart hem igen. Sitter och vantar pa bussen som skall ta mig till Honolulus flygplats. Sen flyger jag till Kahului. Och vantar. Och flyger till Los angeles. Dar jag far springa som en galning for att hinna med planet (vilket geni kom pa att 35 minuter ar tillrackligt for att byta plan???) som gar till Chicago, Sedan skall jag flyga till Frankfurt. Och vanta. Och flyga till Stockholm. Och hitta buss/tag till Norrkoping. Nar jag val kommer fram dit kommer jag med allra storsta sannolikhet att ga emot allt jag tror pa och ta en taxi hem. Har redan lite angest for att jag pa detta nesliga satt tvingas svika mina ideal, men noden har ingen lag. Tanker f-n inte ga och slapa pa mina jattevaskor en meter langre an nodvandigt. Well, det skall bli riktigt skont att komma hem. Dock tror jag inte att jag kommer att ata nagra kalkonsmorgasar pa ett tag...det har varit min diet i stort sett hela semestern, kalkonsmargasar, glass och farsk frukt. Ohlala. Ar i alla fall hemma om nagra dagar, raknar med att vara i Norrkoping runt lunchtid (om jag har tur och inte fastnar i Los Angeles for att jag missar planet och en elak knarkkung orsakar att jag slangs i fangelse i resten av mitt liv). Ses da, ra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback