Saker som irriterar mig...

...för tillfället:
- Människor på gymmet som står och såsar i en maskin med lägsta motstånd på samtidigt som de med stor koncentration läser i en tidning. Med mobiltelefonen lätt tillgänglig. Träna på riktigt eller stick.
- Människor på stan som går långsamt och i bredd så att man inte kommer förbi. Håll till vänster så man kan passera för f-n.
- Min enormt sega dator, kommer med all största sannolikhet att orsaka en brusten blodåder inom en snar framtid.
- Min egen glömska. Livet vore mycket lättare om jag kom ihåg att göra saker som jag faktiskt bestämt att jag skall göra.
- Korkade tv-program, dvs dokusåpor, talkshows, program med sensmoral och så vidare. Det vill säga ta bort allting utom program med mysterier och ond, bråd död. Nyheterna och sporten kan också få visas.
- Diskussioner som inbegriper dödligt ointressanta samtalsämnen så som kläder, kändisar, etc. Håll tyst, ta mig därifrån eller döda mig nu.
- Alldeles för korta helger. Jag röstar för tre dagars helg. Med omedelbar verkan.


Kommentarer
Postat av: Heko

Ja ger min röst till helgen... mer helg åt folket =D

2008-11-28 @ 13:40:04
Postat av: Anonym

Trevlig helg! :)

Postat av: Ulrika

Ärligt... sporten kan gott plockas bort också. 3 helgdagar är jag däremot HELT överens med dig om. :D

2008-11-29 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback