Fullt

Min hjärna rymmer bara ett visst antal tankar. När den är full så måste jag helt enkelt göra mig av med gammal information för att få plats med någon ny. Ibland vet jag inte riktigt hur jag skall gå till väga för att göra mig av med den gamla informationen utan det tillgängliga utrymmet därinne matas på och fylls till bredden så till vida att jag helt enkelt inte kan ta in mer information utan måste skriva ner precis allting för att jag inte skall glömma bort det. Just nu är jag i en sådan situation. Huvudet är så sprängfyllt med tankar att jag inte riktigt vet vart jag skall göra av dem. Dessutom har jag inte riktigt tid och/eller möjlighet att sätta mig ner och sortera upp allting. Därför inväntar jag nu semestern med spänning. Vet jag bara att jag faktiskt är ledig och har tid och möjlighet att stänga av informationsflödet en stund så brukar det bara ta några dagar innan jag kan fungera som vanligt (vad nu DET skall betyda) igen. Just nu vill jag bara behöva bry mig om vad jag skall äta till middag och huruvida jag har någon solskyddsfaktor kvar. 22 dagar återstår innan jag kan krypa in i min semesterkokong.


Kommentarer
Postat av: A

känner igen det såååå väl. tyvärr har jag ingen semester att se fram emot på länge, däremot... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback