Dagens låttips

Har ju inte tipsat om någon bra låt på ett tag...den här fungerar alldeles utmärkt för tillfället. Jag är ju som tidigare nämnts (jag gillar att upprepa mig...bästa sättet att få fram ett budskap är att tjata om det så mycket att folk kräks så fort de hör att man börjar prata. Då har man lyckats) en textjunkie och gillar bara låtar där texten säger mig något (dansband, schlager och idiotisk dance/techno göre sig icke besvär). Det vore ju egentligen den enklaste formen av kommunikation. Istället för att prata själv skulle man bara kunna plocka fram rätt låt ur sitt enorma låtbibliotek och sätta på den i rätt ögonblick. Det skulle ju säga allt. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: A

å du som säger att du inte gillar musikaler... ;)

Postat av: Katta

Jag gillar allting som fyller mina syften...hihi :-)

2008-09-07 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback