Om 32 dagar...

...har jag semester. Jag kommer att packa väskan med det nödvändigaste (biljetter, pass, solglasögon, solskyddsfaktor, kamera, visakort), inhandla x antal pocketböcker, sätta hjärnan på semester mode och sedan styra kosan västerut. Mobiltelefoner och kalender skall lämnas hemma, jag tänker inte diska en tallrik på flera veckor, inte städa (kan på min höjd tänka mig att bädda sängen någon gång vid behov) och inte betala några räkningar. Jag tänker istället sova, läsa och utsätta mig för allehanda aktiviteter. Jag skulle förmodligen skriva att jag tänker göra av med pengar också men jag är riktigt usel på att shoppa. Jag tycker inte det är särskilt roligt, hittar aldrig någonting jag vill ha alternativt tycker inte det är värt pengarna. De senaste gångerna jag har varit ute och rest har jag ansträngt mig för att handla så jag skall få med mig något hem men har till slut ändå satt tillbaka hela semesterkassan på bankkontot igen när jag väl kommit tillbaka. Får väl se hur det går den här gången. Bara 32 dagar kvar. 32 dagar. Bara.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är inte avundsjuk, inte alls. Kalla sverige och uppsatsstress känns alla gånger som ett bättre alternativ =P

2008-10-02 @ 14:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback