Damn you, faktura

Gud vad det är tråkigt att packa upp. Helt bedrövligt. Packa ner är en annan historia, då gör man upp en packningslista och förbereder sig på något roligt som ligger framför en. När man skall packa upp så är allting över, man är hemma i vardagen igen och det tillsammans med en hög smutskläder. Yeah, liksom. Eftersom kläderna inte har krupit upp ur väskan av sig själva så tar jag det som ett tecken på att de kan ligga där ett tag till så jag kan ägna mig åt roligare saker. Som att jobba, äta ägg, slöglo på tv och irra runt, runt i lägenheten. För övrigt har jag fått en konstig fakturapåminnelse av ett företag jag anlitade förra året. Jag har en tjänst hos dem som jag betalar en gång om året men det är inte dags att betala förrän i augusti. Nu kommer de med en påminnelse för en faktura som de påstår att jag inte betalat. Saken är att:

1) jag vet med 100% säkerhet att jag redan har betalat fakturan i fråga
2) fakturan betalades/skulle ha betalats i augusti förra året. Är det normalt att skicka en påminnelse nio månader senare?!?

Jag har försökt ringa dem (inget svar) och maila dem (inget svar). Jag tänker inte betala den där jävla fakturan. Jag ser framför mig hur jag inte kommer att få tag i dem och de kommer att skicka påminnelse efter påminnelse och till slut står jag där med en jätteskuld på flera tusen. Vänta bara, jag skall skicka Sverker på er, era jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback