Kurs

I morgon skall jag gå ledarskapskurs. Det skall bli intressant, förhoppningsvis lär man sig en hel del saker (även om jag förstås betraktar mig själv som ett orakel, jag är tveksam till om det finns någonting att lära sig om världen som jag inte redan vet). Det jag dock mest hoppas på är förstås gratisprylar. Jag är ganska överygad om att vi får gratis papper och en penna. Dock är jag ganska missnöjd med valet av penna eftersom jag är relativt starkt övertygad om att vi får en blyertsstiftpenna istället för bläck. Blyerts suger. Bläck är bäst. Så är det bara. Jag hoppas dessutom på minst en kakka på förmiddagen och en på eftermiddagen. Jag är dock inte helt övertygad om kakornas existens. Det gör mig lite orolig. Sen hoppas jag på att vi får lite stenciler med information på. Det spelar ingen roll vad de innehåller för information, bara det står något. Det känns tryggt och bra att komma ifrån en kurs med en massa papper. Då känns det som om man borde har lärt sig något bra. Desto fler papper, desto mer pondus. Jag har även en liten förhoppning om att vi kan få någon gratispryl som kastas in som wildcard. Kanske en nyckelring? Kanske. Jag hoppas verkligen.  Jag kan knappt bärga mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe jag var på konferens i linköping förra veckan och då fick vi fika när vi kom dit i form av en buffé, liknande frukostbuffé. Sedan fick vi buffé igen som fika på förmiddagen.. Sedan var det lunch i Massor. Sedan fick vi tårtbuffé som eftermiddagsfika! Slå det du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback