Skandal

Så här ser det ut i min tvättstuga. Så har det sett ut i flera veckor nu. Resultatet är att man inte kan tvätta. Jag blir vansinnig. Det är skandal. Ren jävla skandal. Här betalar man hyra i tid och förväntar sig två väl fungerande tvättmaskiner. Istället får man en enda sabla maskin medan den andra står där, trasig och hånflinande. Var är mina rättigheter? Jag vägrar boka dubbelt så många tvättider och lägga dubbelt så mycket av min lediga tid på att stå där nere i källaren och hantera smutstvätt. Då föredrar jag att tvätta mer sällan och bli förbannad.

För övrigt ringde jag företaget med den idiotiska fakturan i dag. Jag fick tag på dem och de strök fakturan utan att jag ens behövde argumentera med dem. Det blev lite av ett antiklimax eftersom jag var uppretad och förberedd på strid. Nu har jag ingen att ta ut min ilska på. Förutom den trasiga jävla tvättmaskinen då, förstås. Grrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback