Blondie, go away

Jag har en blond tjej som tränar på samma gym som mig. Hon irriterar mig hejdlöst. Mest irriterande är när vi är på samma spinningpass. När det gäller spinning så är det helt idiotiskt att sitta och trampa snabbt som en idiot utan motstånd. Det som händer är att man inte får någon träning alls eftersom man inte har något motstånd och i värsta fall så tappar man kontrollen över benen och skadar sig. Den här människan trampar på som en galning och verkar tro att ju fortare hon cyklar, desto bättre är det. Dessutom flaxar hon med axlar och armar så att jag tror att hon skall trilla av. Hon ser så konstig ut när hon tränar att jag inte kan låta bli att stirra på henne. När jag stirrar på henne så kan jag inte koncentrera mig tillräckligt på min egen träning och så blir jag irriterad. Usch. Jag får nog be henne byta pass. Eller gym. Ja, det måste vara den bästa lösningen.

Kommentarer
Postat av: Anna H

Men faktum är ju att hon bara trampar på ännu lite mer så kanske hon faktiskt skadar sig och därmed inte kan vara med på spinningen mer...

2009-12-08 @ 21:06:06
Postat av: M

Var inte så blygsam, med tanke på dina diktator, förlåt, upphöjda ledare ambitioner vore det mera förväntat om du kasta henne till lejonen, eller iallafall landsförvisade henne.

2009-12-10 @ 22:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback