Damn you, digitaltv

Jag hatar digitaltv. Hatar. Den sabla skiten krånglar. Inte jämt, men när den väl krånglar så är det så man vill börja tugga fradga alternativt kasta eländet i väggen för att dämpa agressionerna på bästa sätt. Ibland så vägrar den fungera av någon anledning, en gång hade boxen gått sönder så jag fick vänta i en vecka på en ny box, en annan gång hade de missat att skicka mig ett nytt kort så jag fick vänta på det. Nu krånglar det igen. Alla kanaler jag brukar titta på har försvunnit. Helt. Inte ens kanaplatserna finns. Däremot kan jag titta på tre mer eller mindre suspekta kanaler där man upplyses om daggmaskars parning alternativt vad de amerikanska kändisarna har haft för sig senaste veckan. Jag blir galen. Försökte nyss ringa till supporten och fick beskedet "det är just nu många som ringer, därför ber vi dig försöka igen senare". Tror fan det att det är många som ringer när deras sabla prylar inte fungerar. Dessutom får man inte ens en köplats utan blir bortkopplad. Jag blir galen. Galen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback