Gonatt

Som vanligt. Skjuter av någon anledning upp jobbet så mycket jag kan, helt i onödan. Till slut vet jag att jag MÅSTE jobba och vägrar ge mig själv tillåtelse att lägga mig för kvällen om jag inte jobbat färdigt först. Varenda gång svär jag eder över mig själv att jag inte bara kan ta tag i mitt liv, sätta mig ner och skriva klart artiklarna direkt. Nix, här skall pillas med allting annat först, dagarna går och till slut så sitter jag där och måste göra allting klart samma kväll. Nu har jag gjort det igen. Pillat med allting annat vilket gjort att skrivandet tagit halva natten men ÄNTLIGEN är jag klar med allting. Nu skall jag gå och lägga mig. Väckarklockan ringer om mindre än fyra timmar. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback