Jag är rädd för min dator

En ytterst vänlig, omtänksam och helt osjälvisk (hihi) människa såg nyligen till att jag fick högtalare till min dator. Till saken hör att jag tidigare inte haft högtalare utan så fort jag skulle lyssna på någonting så pluggade jag in mina hörlurar vilket innebar att jag bara lyssnade på musik och liknande via datorn. Nu är högtalarna på jämt och jag hör alla ljud. Jag är inte säker på att det är bra. Jag har upptäckt att min dator har en massa konstigheter för sig. Den väser, stönar, vrålar, låter som en mistlur, tickar och väsnas i allra största allmänhet. Varenda gång den bestämmer sig för att påminna mig om dess existens så hoppar jag en halvmeter upp i luften i ren skräck. Det låter som om jag håller på att bli påkörd av ett ånglok. Det är mycket möjligt att min dator efter alla år av riktade svordomar faktiskt önskade att den var ett ånglok och kunde köra över mig. Min tröst är dock att datorn är en tung och klumpig plastburk som inte kan röra sig ur fläcken :D

Kommentarer
Postat av: Wall Ehn Berg

Mistluren is the SHIT!! Vill jag med ha på min dator :)

2009-02-17 @ 13:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback