Matundervisning

Mat är viktigt. Äter man inte så dör man. Dock kan man inte äta precis vad som helst utan vissa saker måste man äta för att kunna överleva. Andra saker skall man absolut inte äta om man inte vill avlida av äckel. Jag har därför tagit mig friheten att sätta ihop en lista för den som inte är lika välinformerad som jag:

Saker som måste finnas i ett kylskåp:
Apelsinjuice (Bravo skall det vara)
Keso (päron, äpple och vaniljsmak. Ingenting annat duger)
Lök (allt med lök är gott. Det spelar ingen roll vilken sorts lök, så länge det är lök. Jag gillar när det knastrar mellan tänderna)
Gurka
Lightost (både Philadelphiaost och sådan som man hyvlar)
Makrill i tomatsås
Ägg
Kalles lightkaviar

Saker som absolut inte får finnas i ett kylskåp:
Lever (Äckligt)
Bacon (Jätteäckligt)
Ärtor (Ganska äckligt)
Ärtsoppa (Uäääh)
Pölsa (Aldrig smakat men huuu)

Kommentarer
Postat av: Big Jack

Se upp i ostskidbacken nu men det finns Pölsa i din lägenhet...någonstans... :P

2009-02-26 @ 20:17:21
Postat av: Katta

WHAT?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback