Sluta vara så jävla trevlig

Det finns en massa saker som irriterar mig. En är övertrevliga människor. I dag har varit en sån där dag när jag har gått omkring och varit småirriterad på saker vilket i och för sig kan vara negativt men å andra sidan är det min mänskliga rätt att vara grinig när jag vill. Sådeså. Innan tåget försökte jag hinna med att köpa en smörgås på Pressbyrån eftersom jag var så hungrig så jag höll på att dö. Icke, personen bakom disken var helt jävla övertrevlig och höll på i säkert fem minuter med varje kund trots att vi stod närmare tio personer i kö. Smörgåsen var bara att glömma. Går senare och klipper mig och skall ha en tjej jag aldrig träffat förut. När hon ser mig så i det närmaste skriker hon "Nämen HEJ!!!". Varför då? Vad är problemet? Vi har aldrig träffats förut. Hon har ingen anledning att vara så jävla trevlig. Samma problem om man skall gå till närmaste mataffär. Jag behöver nog gå till en sådan i kväll och fasar redan. Min värsta mardröm är att personen i kassan skall titta upp och vråla "HEJ!!!" så att öronen håller på att trilla av. Jag vill inte känna mig tvingad att vara glad tillbaka. Jag vill sura. Låt mig göra det i fred. Vad är problemet? Sluta vara så jävla trevlig, för helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback