Utbildning

I dag var det dags för utbildning. Blev upphämtad av chauffören och hans kompanjon i en tjusig BMW, komplett med nybakade bullar :-) Jag hade fått kravet på mig att baka bullar men tydligen trodde inte chauffören på min förmåga att baka bullar (jag hade inte gjort några) så han hade fixat det själv. Jag kände mig förolämpad i ungefär en halv millisekund. Vidare till Farsta, spenderade sju timmar på kurs med allehanda prat, övningar och framför allt MAT :-). Efter den avslutande övningen var det hemfärd. Jag kan säga att tre förvirrade personer utan lokalsinne (repliken "jag menade att vi skulle åka här, jag sade bara fel väg" säger väl allt) inte skall färdas utan gps. Ett antal rondellvarv senare kom vi iallafall i väg mot korrekt väderstreck.

Den självutnämnda DJ:n gjorde tappra försök att få igång en medhavd iPod och efter en oacceptabelt lång tidsåtgång så kom den igång. Sedan började den krångla men då hade DJ:n somnat :/ Lyckades dock tjata mig till lite Linkin Park-lyssning sista biten. När jag kom hem avrundade jag med lite styrketräning. Har varit inne i en svacka när det bara har känts sååå jobbigt och tråkigt att träna (jag gör det ändå, men det skulle underlätta om det vore roligt) men nu fick jag upp tempot ordentligt och var helt slut efter passet. Skönt. Detta har jag dock kompenserat för med att äta lite pepparkakor i kväll. Det är inte bra att vara för nyttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback