Jävla mataffärer

Jag blir så jävla irriterad. Det enda jag vill är att handla lite matingredienser och vad händer? Just det jag vill ha är slut men kommer i morgon. I morgon? Vaddå "i morgon"??? Jag vill ha det I DAG. Jag vill fan inte vänta till i morgon. Det innebär att jag måste gå till ytterligare en mataffär för att se om de har det jag skall ha. Tänk om de inte har det där då? Då måste jag gå till ytterligare en affär. Helt plötsligt har jag spenderat en oacceptabelt stor del av min kväll med att springa i mataffärer. Allt för att de inte ser till att ha saker hemma. Man kan ju bli galen för mindre. Vad jag skall ha? Salladslök. Vanlig jävla salladslök. Jag vet knappt hur den ser ut men hur svårt kan det vara. Give it to me, liksom. NU, tack. Grrr. 

Kommentarer
Postat av: Anna

oj, oj... ta det lugnt... jag kan fixa det om du vill! :) om det räcker att du får det i morgon...? släng iväg ett mess om du vill att jag köper det. :)

Postat av: Anonym

Nej! Kan själv! Men tack ändå...;)

2009-01-29 @ 22:32:56
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback