Jobba

Nu börjar julledigheten att närma sig sitt slut och det är väl tur det, tror inte jag hade klarat mer. Jobba i morgon, ledig helgen, jobba halva måndagen, ledig tisdag, jobba onsdag-fredag, ledig helgen och sedan köra igång som vanligt igen är en utmärkt taktik för att slussas tillbaka till den verkliga världen igen. Vara ledig i all ära men nu är jag ruskigt sugen på att börja jobba igen. Jag klarar inte av att lalla omkring hemma och inte ha något att göra längre, det kliar i varenda cell i hela kroppen. Jag vill veta vad som händer och kunna vara med och påverka...tänk om jag missar någonting när jag är borta? Hemska tanke. Jag var ledig i förrgår men funderade allvarligt på att åka in till jobbet på eftermiddagen bara för att...tur att jag med tvång hindrade mig själv från att låta bli. Allvarligt talat, hur skadat hade inte det varit. Usch.

Nickelbacks senaste album Dark Horse är för övrigt ruskigt bra, att lyssna på de två första låtarna 
Something In Your Mouth samt Burn It To The Ground känns som att bli överkörd av en långtradare. Ljudkvaliteten här är kass men hittar man låtarna i bra kvalitet skall man dra upp volymen till max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback