Aldrig mer

I dag höll jag på att få spader. För tillfället är min träningsmotivation sådär, så jag gick på ett spinningpass vilket är minst jobbigt. Det är asjobbig och bra träning men rent mentalt så behöver man inte tänka så mycket utan mest köra på och göra vad instruktören säger till en (utom när jag tycker att de säger att man skall göra saker som jag tycker är idiotiska och onödiga vilket innebär att jag skiter i att göra som de säger alternativt gör något annat som jag tycker är bättre). I dag hade vi instruktör K. Ve och fasa. Jag säger bara: Dr Albans "It´s my life" borde vara död och begraven för länge sedan. Den vedervärdiga låten borde aldrig någonsin få spelas igen. Någonstans. Instruktör K är stor anhängare av all sorts eurodisco, Dr Alban, E-Type, you name it. Det borde vara olagligt att spela sån skit offentligt. Verkligen. Övervägde ett tag att gå av cykeln och gå ut i ren protest men intalade mig själv att jag inte bara tränade fysiken utan att passet även utgjorde en psykisk utmaning. Således stannade jag kvar. Jag är glad att det är över. Urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback