Blygsamma önskningar

Efter att två dagar i rad tvingats lyssna på väckarklockan när den behagat ringa vid halv fem-femtiden så behöver jag inte vakna förrän sex i morgon. Rena sovmorgonen. Efter morgondagen är det bara fem arbetsdagar kvar till semester. Kan tid gå mer långsamt? Det tror jag inte. Saker jag för övrigt önskar skall hända under semestern:

- Det skall vara lagom väder. Inte kallt. Och inte varmt. Jag skall därför få en sån där snygg solbränna som de alltid har på tv. Helt naturligt.
- Jag kommer att uppfinna ett sätt att hålla alla myggor borta från mig. För alltid.
- Jag kommer att utvecklas till ett sudokugeni.
- Jag kommer att från en mystisk och okänd donator få pengar. Massor av pengar.
- Min dator kommer att sakna mig så mycket att den får en knäpp och när jag kommer hem igen så har den förvandlats och plötsligt blivit supersnabb.
- Jag kommer att träffa på MacGyver. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback