Det är kallt, för helvete

Gud, jag blir så provocerad. Jag jobbar inomhus. Vi har luftkonditionering. Inomhus är det svalt och skönt. Om man anstränger sig så kan man nästan inbilla sig att det är lite kallt. Jag åker oftast till jobbet tidigt på morgonen och då måste man ha på sig en del kläder för att inte frysa ihjäl. Resultatet blir dock att jag sitter på jobbet i mina jeans när folk kommer in i shorts och linne och ser helt förstörda ut för att det är så varmt ute (påstår de). Vad snackar de om? Större delen av dagen skall de tillbringa inomhus, där det bevisligen är svalt. Gå inte omkring och hyckla i något slags "gud-det-är-så-varmt-så-jag-tror-jag-dör-mode". Gå inte omkring och låtsas att det är varmt när det inte är det. Klä på er, för fan.

Kommentarer
Postat av: Anna

:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback