Huvudsätt

Jag måste klaga på Sony Ericsson. Jag brukar inte namnge saker jag tycker illa om (eller kanske ändå..) men nu får det fan vara nog. De tillverkar världens sämsta jävla headset. Jag blir galen. Okej, jag talar ganska mycket i telefon under en dag men de måste väl för f-n tåla vanligt slitage??? Jag är väl inne på mitt fjärde headset under ett år och nu är det också trasigt. Plötsligt sprakar det till i örat och så slutar den ena öronsnäckan att fungera. Eller, den fungerar ibland så ljudet studsar fram och tillbaka mellan öronen så att man tror att man håller på att bli galen. När väl den ena öronsnäckan har slutat fungera så blir plötsligt den andra sämre och sämre, ljudet blir lägre och lägre och till slut trycker man in den i örat med full kraft och skriker "VA???" så fort någon ringer. Oftast kommer jag inte heller ihåg vilken öronsnäcka som fungerar och vilken som är trasig så jag stoppar in den som inte fungerar i örat och blir vansinnigt irriterad när jag inte hör någonting när jag svarar. Vad är problemet? Hur billigt material kan man tillverka elektroniska prylar i? Är designern en idiot? Är headseten inställda på att gå sönder efter max sex månader? Vad? Vad? VAD???

Kommentarer
Postat av: Lillkrull

Oj, oj.. vilka agressioner! Du har aldrig tänkt på att det kanske beror på hur man själv förvarar sina saker?? :P

Postat av: Katta

Det är absolut INTE mitt fel...sådeså :-)

2009-07-11 @ 11:48:36
URL: http://katta79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback