Märkligt...

Jag tycker det är väldigt intressant när människor skriver precis vad som helst på nätet och inte över huvudtaget tänker på vem som kan läsa det. Eller när. Tror man verkligen att det aldrig någonsin kommer fram? Att folk inte läser det/hittar det eftersom man inte gett dem adressen? Det är ju otroligt intressant. Jag kan meddela att har man någon gång skrivit något på nätet på facebook eller bloggar eller liknande så kommer det så småningom fram och det spelar ingen roll att det har tagits bort. Printscreen är en utmärkt funktion. Dessutom har jag en utmärkt fallenhet för att snoka fram information om det är något jag vill veta. Ibland lyckas jag till och med snubbla över saker och ting utan att leta efter dem. Vet man inte bättre? Bryr man sig inte? Vill man bli upptäckt? Tja, jag vet inte. Intressant är det, i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Heko

Vem har nu skrivit nått och vad... Nyfniken =P

Postat av: Katta

Det finns många, många exempel...men det senaste är väl att det inte är särskilt smart att skriva ofördelaktiga saker om sin arbetsplats på nätet. Typ.

2009-06-11 @ 18:41:24
Postat av: Heko

hehe ja men de har de väl aldrig varit =D

2009-06-11 @ 23:23:02
URL: http://blogg.passagen.se/heko

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback