Konstigt

Jag gjorde en helt otippad sak i dag och provade en ny juicesort. God Morgon apelsin/morot heter den. Konstig kombination. När jag tar fram den ur kylen så ser jag att det finstilt står mitt på kartongen "äpple, apelsin, morot, citron". vad hände med äpplet och citronen? Var de inte tillräckligt fina för att vara med i rubriken? Har de gjort något fel? Är de mobbade? Försöker tillverkaren medvetet lura mig som konsument och hoppas att jag inte ser att det är citron i? vad menas? Jag är förvirrad. Förresten var juicen drickbar, men konstig. Jättekonstig. Jag dricker nog inte den något mer.

Kommentarer
Postat av: Anna

modigt. jag är imponerad!



men jag håller med dig - apelsinjuice är godast!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback