Oh, biljetter, I love you

Jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag är över U2-biljetterna...att i panik logga in på Ticnet det första man gör när man kommer in på jobbet och sedan kolla upp sidan med jämna mellanrum bara för att inse att man fortfarande efter en timmes väntan har "mer än 15 minuters kötid kvar" är helt otroligt frustrerande...att sedan inse att man har mindre än 10 minuter och sedan plötsligt släppas in på sidan där man kan välja och betala biljetter är sååå underbart :) Det var ungefär som om hela himlen öppnades upp, fåglarna började kvittra och man hörde en barnkör sjunga "halleluja" i bakgrunden (nu avskyr jag barnkörer så det var ett dåligt exempel men i alla fall..). Det var knappt jag vågade klicka på något i rädsla för att bli utkastad men det gick vägen...och nu är biljetterna i hamn. Halleluja. Det enda dåliga med hela situationen är att man får vänta i nästan fem månader på konserten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback