Goodbye, oh hårfön

I går gick min hårfön sönder. Det var en märklig upplevelse. Den gav ifrån sig ett märkligt ljud och jag var inte säker på om den skulle explodera eller helt enkelt fatta eld och ta mig med sig. Plötsligt stod jag där, oförberedd, och var tvungen att fatta beslut om att köpa en ny hårfön. Könstigt. vanligtvis när man skall köpa nya grejer så är man ändå lite förberedd och kan låta belsutet mogna fram, om märke, storlek och andra viktiga faktorer man måste ta hänsyn till. Valet av hårfön kommer ju att följa mig i många år framöver. Ett felaktigt val kan ju få allvarliga konsekvenser. Typ. Det blev i allafall en spejsad variant med en cool lysande lampa på. Jag tror att jag gjort rätt val. Jag hoppas verkligen. Hoppas.  

Kommentarer
Postat av: Anna

själv har jag gått och spanat och funderat på hårfön i två månader snart. har inte bestämt mig än...



jag är stolt över dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback