What the f**k?!?

Hade planerat en (härlig) kväll i tvättstugan, hade på mig träningskläder och träningsväskan var med ner till källaren och tvättstugan för att maximera tidsnyttan och vad ser jag? Fem minuter efter att min tvättid har börjat så är tvättstugan fortfarande låst!!! Jag får stå kvar med alla mina prylar och vänta till tio över sju innan miffot som tvättar innan mig behagar komma och hämta sitt skräp. Under de här tio minuterna så hinner jag tänka ut både ett och två sätt att hämnas på människor som inte förstår hur viktigt det är att respektera tvättstugereglerna. Dessutom är det här en helt annan människa än idioten som sabbade min tvättid förra gången. Vad är det här? Lever jag i ett hus tillsammans med anarkister? Where is the love? När miffot kom så gav jag honom onda ögat och det hade i allafall en tillfällig effekt för jag har aldrig sett en mänsklig varelse plocka ur en tvättmaskin så snabbt. Låt gå för den här gången, men gör inte om det för då kommer jag att hämnas. Grrr.

Kommentarer
Postat av: Anna

eeegeeennn tvättmaskiiiiiin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback