Hjärntvätt

I bland får jag en del ord och uttryck på hjärnan. På G just nu är "från oss alla till er alla". Det är en fras som bara dyker upp i huvudet när jag sitter och tänker på ingenting. Jag vet inte vad det beror på, om jag har en vansinnig längtan efter a) jul, b) agera tv-hallåa på julafton eller c) helt enkelt är schizofren. Till saken hör att jag inte ens brukar titta på Kalle Ankas julafton. Visst, traditioner i all ära men när man sett samma program över 20 gånger så får i allafall JAG nog. Det kanske är mitt undermedvetna som försöker säga mig någonting. Att jag är en ond, ond människa som bojkottat Kalle Anka och hand vänner under det senaste decenniet, kanske. Kanske. Så länge får jag väl försöka hitta någon annan fras som skall fastna i huvudet i stället. Receptet till Bassett´s vingummi kanske. Ja, det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback