Internet är skittråkigt

Det är det verkligen. Jag fattar inte den enormt stora hypen som gör gällande att Internet är bäst i världen. Vad kan man egentligen göra? Få se nu. Läsa lite bloggar, det är intressant. Läsa Aftonbladet. Skittidning, jag orkar sällan längre än skumma igenom rubrikerna men man måste ju ha lite koll. Kolla Facebook. Det kan ju vara någon man känner som skriver något intressant. Kolla på Youtube om man hört talas om nåt klipp eller bara känner för att titta på någon speciell musikvideo. Beställa biljetter då och då. Ja det var väl det. Så jävla tråkigt. Visst, man kan väl googla något men vad fan skulle det vara. Och när man väl hittar nåt man kan tänka sig att googla så får man 200 000 träffar. Kul. Vem fan orkar kolla igenom alla dem. Inte jag i alla fall. Jag brukar tröttna när de två första länkarna visar sig vara odugliga (man googlar "möbler" och första träffen man får upp är en blogg om sällsynta fjällväxter som underhålls av Lasse-Maja från Arvidsjaur). Man kan inte ens använda skiten till att boka gympass för jag lyckas alltid komma sent för att hämta ut biljetten till passet så den fryser inne och jag får varningar. Kort sagt, Internet suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback