Sjukdom

I dag var det toksjukdom på jobbet...vi är fyra kollegor varav en var ledig och två toksjuka varav en kvar: jag. Inga problem dock, övriga kollegor var jättesöta och kom förbi och erbjöd sina tjänster och att ställa upp om det blev för jobbigt men det var lugna gatan, måste jag säga. Jag har upplevt värre dagar när alla fyra varit på plats. Till saken hör att när två av mina kollegor låg däckade hemma så satt jag också på jobbet och nös som en idiot. Vad är det här? Jag är aldrig sjuk. ALDRIG. Jag var visserligen inte sjukare än att jag kunde jobba, jag var bara tvungen att gå och snyta mig med jämna mellanrum. Är jag så dålig att jag inte kan ta mig till jobbet så är jag antingen 1) död, 2) medvetslös, 3) under isen. Punkt. Ge mig lite c-vitamin så är jag fit for fight igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback